Hjem / Nyhed / Referat fra generalforsamling 2019

Referat fra generalforsamling 2019

Kære medlem, medejer og medarbejder

I søndags havde vi årlig generalforsamling i Odense Fødevarefællesskab, traditionen tro med en hyggelig sammenskudsfrokost inden generalforsamlingens start.

På dagordenen var bl.a. forslag til vedtægtsændringer og en gennemgang af årsregnskabet samt præsentation af budgettet for 2019.

Der var også valg til bestyrelsen. Forperson Majken Jaussi var på genvalg og blev valgt til endnu en periode som forperson. Bestyrelsesmedlem Line Mex-Jørgensen trådte ud af bestyrelsen, og i stedet blev Katrine Maruri Zorzabalbere valgt ind. Regina Olsen og Lise Wind-Hansen fortsætter i bestyrelsen som henholdsvis kasserer og bestyrelsesmedlem.

Bestyrelsen takker Line for hendes gode arbejde og engagement i bestyrelsesarbejdet det sidste år.

Se hele referatet, samt de vedtagne vedtægtsændringer i vedhæftede dokumenter nederst på siden.

Mange hilsner

Bestyrelsen

Fatal error: Declaration of RulesRuleUI::form(&$form, &$form_state, $options = Array) must be compatible with RulesActionContainerUI::form(&$form, &$form_state, $options = Array, $iterator = NULL) in /var/www/odenseff.dk/public_html/sites/all/modules/rules/ui/ui.plugins.inc on line 0