Hjem / Nyhed / Generalforsamling 2020: Nye punkter til dagsordenen

Generalforsamling 2020: Nye punkter til dagsordenen

Kære fødevarefælle

Tirsdag den 25. februar afholder vi den opløsende generalforsamling for Odense Fødevarefællesskab hos Lisbet Foged på Hunderupgade 26, 5230 Odense kl. 17.00 - ca. 21.00.

Giv meget gerne besked til Majken på odenseff@odenseff.dk, hvis du kommer til generalforsamlingen, så sørger vi for, at der er noget lækkert at spise.

Da vi sendte indkaldelsen til generalforsamlingen ud, inviterede vi alle medlemmer til at sende forslag til, hvad foreningens formue skal anvendes til. Vi har allerede modtaget nogle forslag, men hvis du ikke har nået at sende dit forslag, så tag det gerne med til generalforsamlingen, eller send det til odenseff@odenseff.dk inden på mandag den 24. februar.

Forslagene skal være i overensstemmelsen med foreningens vedtægter og principper, som du finder i det vedhæftede dokument nederst på siden.

Modtagne forslag til anvendelse af Odense FFs formue:

• Hospitalsklovnen Lulu
  • GO: Grønt Odense - Bæredygtighedsfestival

Læs indstillingerne til de to forslag i det vedhæftede dokument nederst på siden.

Til dagsordnenen for generalforsamlingen har vi modtaget et forslag om at aflevere foreningens arkivalier til Odense Stadsarkiv (Historiens Hus).

Du kan se hele dagsordenen opdateret med det nye punkt herunder:

Dagsordenen for generalforsamling den 25. februar:

1. Valg af stemmetællere.
  2. Valg af dirigent.
  3. Valg af referent.
  4. Forpersonen fremlægger bestyrelsens beretning.
  5. Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse.
  6. Kassereren fremlægger budget til godkendelse (punkt bortfalder, da foreningen lukker).
  7. Behandling af indkomne forslag: Aflevering af foreningens arkivalier til Odense Stadsarkiv (Historiens Hus) (læs hele forslaget i dokumentet vedhæftet nederst på siden).
  8. Opløsning af Odense Fødevarefællesskab, jf. beslutning på ekstraordinær generalforsamling 7. oktober 2019.
  9. Fordeling af foreningens formue.
  10. Valg af bestyrelsesmedlemmer (punkt bortfalder, da foreningen lukker).
  11. Valg af 2 suppleanter (punkt bortfalder, da foreningen lukker).
  12. Valg af en revisor og en revisorsuppleant (punkt bortfalder, da foreningen lukker).
  13. Eventuelt.

Vi glæder os til at se dig en sidste gang i regi af Odense Fødevarefællesskab, hvor vi skal lukke et kapitel, men forhåbentligt være med til at skrive nogle nye ved at give en økonomisk håndsrækning til andre gode hjertesager. Så kom endelig med og giv din mening til kende, og lad os lukke vores skønne grønne fællesskab i bedste Odense FF-ånd.

Venlige hilsner og på gensyn

Bestyrelsen og Kernegruppen

Fatal error: Declaration of RulesRuleUI::form(&$form, &$form_state, $options = Array) must be compatible with RulesActionContainerUI::form(&$form, &$form_state, $options = Array, $iterator = NULL) in /var/www/odenseff.dk/public_html/sites/all/modules/rules/ui/ui.plugins.inc on line 20